موفقیت در اینستاگرام باید ها و نباید ها برای کسب و کار های کوچک

۱-حساب اینستاگرام خود را به سایر شبکه های اجتماعیتان وصل کنید

با اتصال حساب اینستاگرامتان به حساب فیسبوک و تویتر خود، ترافیک بیشتری به حساب های دیگر خود هدایت می کنید. از این طریق، هر محتوایی که در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید بصورت خودکار در سایر حسابهایتان نیز قرار می گیرد و کاربران می توانند برای دیدن پروفایل اینستاگرام شما بر رو آن کلیک کنند، عکس هایتان را لایک کنند، کامنت بگذارند و یا حتی شما را دنبال کنند. فالوورهات

با اینکار شما نه تنها از طریق نشان دادن حضورت همزمانتان در اکثر شبکه های اجتماعی، اعتبار خود را بیشتر تثبیت می کنید. بلکه از احتمال از دست دادن کاربرانی که ممکن است در یک یا بیش از دو شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشند نیز جلوگیری کرده اید.

حضور در تمامی شبکه های اجتماعی و لینک کردن آنها به یکدیگر مانند چتری است که شما آن را بر سر کاربران و مشتریان بالقوه خود میگیرید و هر چقدر چتر شما بزرگتر باشد، کاربران بیشتری را زیر سایه خود خواهد گرفت.

به این طریق علاوه بر اینستاگرام برای کسب و کار خودتان شبکه‌های اجتماعی دیگر را هم پر از گلوله کرده‌اید.

۲-مطالبی را به اشتراک بگذارید که مخاطب هایتان می خواهند

لزومی ندارد تمامی محتوایی که تولید می کنید شسته رفته و مانند صفحات محصولات حرفه ای باشد. فالورهای شما ممکن است فقط عکس های فیلتر شده این محصولات را ترجیح بدهند و یا تنها به تعداد کمی عکس از پشت صحنه کسب و کار شما اکتفا کنند. پست های شما باید ارزششان را در قالب محتواهای بصری به مخاطب منتقل کنند به گونه ای که نتوانند چشم از آن بردارند.بهینه سازی هشتگ hashtag در اینستاگرام

درواقع اینستاگرام صفحه ای خودمانی و صمیمی تر نسبت به وبسایت هاست. از همین روست که مخاطبین این رسانه تا این اندازه راحت و سریع با آن ارتباط برقرار می کنند و مشارکتشان در نظر دادن نسبت به پست هایی که آنجا میبینند، انقدر بیشتر است.

کاربران در اینستاگرام به دنبال محتواهایی هستند که با کمترین توضیحات و در کمترین زمان، آنچه که قصد گفتنش را دارد، بگوید. از این رو شما باید از توضیحات طولانی، ثقیل، تخصصی، گیج کننده و مانند اینها به طور جد پرهیز کنید.

عکس و فیلم هایی که برای پستهای خود انتخاب می کنید، باید توانایی انتقال مفاهیم که همانا منظور نهایی شماست، در کمترین زیمان و به بهترین شکل داشته باشد چراکه در واقع همین بصری بودن اینستاگرام است که آن را تا به این اندازه محبوب کرده است. Followerhot

تصاویر این قدرت را دارند که هزارن مفهوم را در کسری از ثانیه به ذهن مخاطبان متبادر کنند. بنابراین تا جایی که امکان دارد عکس و فیلم های مرتبط با موضوع انتخاب کنید و در کیفیت و اندازه آنها وسواس لازم را به خرج دهید.

 برای مشاهده کامل مطلب می توانید به اینجا بیایید.

درآمد مهندسین معدن و شیمی و طراحان داخلی در استرالیا

اطلاعات مربوط به حقوق و درآمد مشاغل حرفه ای در کشور استرالیا، سالانه به طور رسمی توسط اداره کار این کشور اعلام می شود.

 

در این مقاله به وضعیت درآمدها در 2 گروه مهندسی معدن و شیمی و طراحان داخلی پرداخته می شود تا متقاضیان بهتر بتوانند برای مهاجرت به استرالیا تصمیم گیری کنند. 

گروه مهندسی معدن

از مهم ترین عناوین شغلی زیر مجموعه گروه مهندسی معدن، می توان به مهندس معدن، مهندس کانی، مهندس نفت، مهندس حفاری و مهندس مخزن اشاره کرد. این عناوین شغلی متنوع، در حال حاضر در لیست مشاغل مهارتی استرالیا، جهت اخذ اقامت دائم تحت عنوان برنامه نیروهای متخصص، قرار دارد.

براساس گزارشات اداره کار کشور استرالیا، میانگین درآمد هفتگی مشاغل زیر مجموعه گروه مهندسی معدن، در اواسط سال 2012، بالغ بر $2,689 بوده است، که به طور تقریبی معادل درآمدی برابر با $124,000 به طور سالانه می شود.

میانگین درآمد مشاغل گروه مهندسی معدن، در سال 2012، در جدول زیر آمده است. بدیهی است که این میانگین های درآمدی، در شهرهای کانادا متفاوت خواهد بود.

 

بقیه مطلب در ادامه مطلب...

ادامه نوشته

حسادت


زن و شوهری به هنگام گذاراندن تعطیلات خود در ایالت <مین> آمریکا برای تماشای قایق هایی که از صید ماهی و خرچنگ باز می گشتند ، به بندرگاه رفتند.

یکی از قایق ها در نزدیکی آنها پهلو گرفت و قایق رانان سطلهای پر از خرچنگ را که تازه به دامشان انداخته بودند ، از قایق تخلیه کردند. زن با مشاهده ی خیل خرچنگهایی که در داخل سطلی به این طرف و آن طرف می دویدند به وجود آمد.

او متوجه شد به محض اینکه یکی از خرچنگها شروع به صعود از کناره ی سطل می کند، خرچنگهای دیگر بی رنگ آن را پایین می کشند و دوباره خود را از سطل بیرون بکشد به شرطی که خرچنگهای دیگر آن را مجددا پایین نکشند. شکی نیست که از این حرکت خرچنگها می توان به اثرات نیرومند حسادت و طبیعت انسانها نیز پی برد برخی از ما انسانها به محض مشاهده ی این که کسی با عزم راسخ درصد بالا کشیدن خود از سطل است ، بی درنگ دست به کار می شویم و با نیروی بازدارنده خود او را در یک چشم به هم زدن پایین می کشیم . این در حالی است که ما بایستی در جهت ارتقاء و پشتیبانی همدیگر کوشا باشیم . نه؟

سیستم پیامک پیامـــــــــکفــــا

بهترین دوست


روزی دو دوست در بیابانی راه می رفتند . ناگهان بر سر موضوعی اختلاف پیدا کردند و کار به مشاجره کشید .یکی از آنها از سر خشم سیلی محکمی توی گوش دیگری زد .

دوست سیلی خورده هم خون سرد روی شن های بیابان نوشت : امروز بهترین دوستم بر چهره ام سیلی زد . آن دو کنار یکدیگر به راه رفتن ادامه دادند تا به یک آبادی رسیدند. تصمیم گرفتند قدری آنجا بمانند و استراحت کنند. ناگهان پای شخصی که سیلی خورده بود لغزید و داخل برکه افتاد و چون شنا بلد نبود نزدیک بود غرق شود اما دوستش به کمک او شتافت و نجاتش داد . فرد نجات یافته به سختی و روی صخره سنگی نوشت: امروز بهترین دوستم جان مرا نجات داد . دوستش با تعجب پرسید : آن روز تو سیلی مرا روی شن های بیابان نوشتی اما امروز به سختی روی تخته سنگ نجات دادنت را حکاکی کردی ؟

آن یکی هم لبخندی زد و گفت: وقتی کسی ما را آزار می دهد باید روی شن های صحرا بنویسیم تا بادهای بخشش آن را پاک کنند ولی وقتی کسی محبتی به ما می کنند باید آن را روی سنگ بنویسیم تا هیچ بادی نتواند آن را از یاد ما ببرد.

پنل اس ام اس برتر سال 90 پیامکفا